Bedrijvencup afgelast in verband met hitte

Helaas zijn wij genoodzaakt de HZVV Bedrijvencup te annuleren.
Naar aanleiding van de weersverwachtingen hebben wij hierover overleg gehad met de KNVB. Ook zij adviseren om het evenement niet door te laten gaan. Voor aanstaande vrijdag geldt inmiddels al code oranje en wij verwachten dat dit voor zaterdag eveneens het geval zal zijn.
Uiteraard zullen de reeds door u betaalde facturen volledig worden terugbetaald.
Wij vinden het erg jammer dat het toernooi niet kan plaatsvinden, maar de veiligheid van alle deelnemers staat voorop.
Wij wensen u ondanks alles een fijne dag en hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen.
Terug